Voordelen Extra at Home
Ontvanger kiest levermoment
De ontvangende klant kiest het bezorgmoment. En kan de bezorger live volgen via track & trace.
Klantgemak
Jouw consument moet geen camionette voorzien of met een grote zetel sleuren. Wij bezorgen hem mooi tot bij hen thuis. Ook het verpakkingsmateriaal recycleren we.
Meertalige klantendienst
Bij afwezigheid van de ontvanger of andere problemen helpt onze klantendienst je in het Nederlands, Frans of Engels.
Hoe werkt leveren met Extra at Home?
- 1
Datum kiezen
Jij of je klant kiest de bezorgdatum met de online bezorgkalender.
- 2
Dag van levering
Op de dag van de levering zelf ontvang je een tijdvakindicatie met een marge van 3 uur.
- 3
Online volgen
Ondertussen kan jij én de klant met track & trace online volgen waar de zending zich bevindt, wie de bezorger is, en hoe laat de bezorger wordt verwacht. - 4
We zijn er!
We leveren de goederen bij de consument thuis volgens de afgesproken drempel- en gebruiksklaarservice. Dat is toch handig?
Slaapt jouw klant ook op beide oren?
Het verschil maken met bezorging van grote producten?
Download het magazine met praktische tips over de bezorging van bijvoorbeeld witgoed, (tuin)meubilair, elektronica en fietsen. Laat je inspireren door de ervaringen van anderen.
Wat kost het?
Voor concrete tarieven van Extra@Home vraag je via onderstaande link een vrijblijvende offerte op. Wij bekijken dan jouw noden en bieden vervolgens een prijs op maat.
De service van Extra@Home
Meer extra’s?
Scherp op kwaliteit
Eigen klantendienst
Was je toevallig ook hiernaar op zoek?
Pakketten verzenden met contract
Wil je meer weten over de contractmogelijkheden om via PostNL pakjes te verzenden?
Medische goederen volgens GDP-normen vervoeren
PostNL Pharma & Care is gespecialiseerd in vervoer volgens GDP-normen.
Waardevol pakket
Bij Mikropakket geef je je kleine maar waardevolle zendingen met een gerust hart uit handen.