PostNL Extra at home Bezorgservice van grote producten

Wij bezorgen en monteren je grote producten aan huis

Wasmachine of meubels op de derde verdieping bezorgen? Fiets rijklaar maken bij levering? Extra@Home regelt het allemaal voor je. Zo maak je van een bezorgmoment een excellent servicemoment voor je webshop.

Voordelen Extra at Home

Extra@Home biedt je heel wat voordelen. Dit zowel voor, tijdens als na de levering.
  • Ontvanger kiest levermoment

    De ontvangende klant kiest het bezorgmoment. En kan de bezorger live volgen via track & trace.

  • Klantgemak

    Jouw consument moet geen camionette voorzien of met een grote zetel sleuren. Wij bezorgen hem mooi tot bij hen thuis. Ook het verpakkingsmateriaal recycleren we.

  • Meertalige klantendienst

    Bij afwezigheid van de ontvanger of andere problemen helpt onze klantendienst je in het Nederlands, Frans of Engels.

Hoe werkt leveren met Extra at Home?

  1. 1

    Datum kiezen

    Jij of je klant kiest de bezorgdatum met de online bezorgkalender.

  2. 2

    Dag van levering

    Op de dag van de levering zelf ontvang je een tijdvakindicatie met een marge van 3 uur.

  3. 3

    Online volgen

    Ondertussen kan jij én de klant met track & trace online volgen waar de zending zich bevindt, wie de bezorger is, en hoe laat de bezorger wordt verwacht.
  4. 4

    We zijn er!

    We leveren de goederen bij de consument thuis volgens de afgesproken drempel- en gebruiksklaarservice. Dat is toch handig?

Slaapt jouw klant ook op beide oren?

Grote producten alleen bezorgen is niet meer genoeg. Consumenten zijn gewend alles online te bestellen én ze verwachten steeds meer van de service. En die stopt al lang niet meer bij de voordeur. Ontdek wat Tuur, een familiebedrijf met meer dan 50 jaar ervaring in matrassen, boxsprings en andere slaapaccessoires, als extra drempel- en gebruiksklaarservice aanbiedt dankzij Extra@Home.

Het verschil maken met bezorging van grote producten?

Download het magazine met praktische tips over de bezorging van bijvoorbeeld witgoed, (tuin)meubilair, elektronica en fietsen. Laat je inspireren door de ervaringen van anderen. 

Wat kost het?

De prijs is afhankelijk van factoren als gewicht, maat, bestemming, het aantal pakketten per jaar en de service die jij of je klant wenst.
Voor concrete tarieven van Extra@Home vraag je via onderstaande link een vrijblijvende offerte op.  Wij bekijken dan jouw noden en bieden vervolgens een prijs op maat.  

De service van Extra@Home

We bezorgen grote en zware consumentengoederen tot over de eerste drempel.

Meer extra’s?

We bezorgen over de eerste drempel van een woning of kantoor: de Drempelservice. 

Scherp op kwaliteit

Na het bezorgen, ontvangt jouw klant via mail een uitnodiging om een korte vragenlijst in te vullen. Zo controleren we of je klant tevreden is over de kwaliteit van de bezorging.

Eigen klantendienst

Extra@Home heeft een eigen klantenservice. We staan je graag snel te woord om eventuele problemen efficiënt op te lossen.

Extra@Home – zakelijke bezorgservice van grote producten

Wil je meer weten over onze zakelijke bezorgservice van grote producten? Ontdek dan onze mogelijkheden vanaf 1000 zendingen per jaar. Vul hieronder je gegevens in en onze experts nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Let op! Met dit formulier vraag je aan zakelijk offerte aan. Wil je als particulier een pakket versturen? Bekijk de opties.













Was je toevallig ook hiernaar op zoek?

Pakketten verzenden met contract

Wil je meer weten over de contractmogelijkheden om via PostNL pakjes te verzenden?

Lees er hier meer over

Medische goederen volgens GDP-normen vervoeren

PostNL Pharma & Care is gespecialiseerd in vervoer volgens GDP-normen.

Meer informatie hier

Waardevol pakket

Bij Mikropakket geef je je kleine maar waardevolle zendingen met een gerust hart uit handen.

Naar Mikropakket